Ізраїль не розпізнав час, коли Син Божий відвідав його, з милості Своєї Бог Отець надасть другий шанс. Так, підбадьорюючи євреїв, які перебувають у розсіянні, апостол Яків писав. ″Довготерпеливі будьте й ви (запасіться терпінням), зміцніть ваші серця, адже прихід (день повернення) Господа вже близько″ (Якова, 5:8). Дуже нетерплячі християни міста Фессалоніка вважали, що Христос уже прийшов (2Солунян, 2:1, 2).
Гог із землі Магог: кінець світу цього

Наприкінці ХХ століття з'явилося багато публікацій, що передбачали знищення цивілізації у 1999, 2000 чи 2001 роках. Фатальні сценарії вражали уяву: термоядерна війна, навала інопланетян, зіткнення Землі з кометою, вибух Сонця чи близької наднової зірки, переміщення центру тяжкості нашої планети, реверс її обертання, розпад метастабільного вакууму, інше.
День Господній

У біблійних пророчих книгах, словосполучення "день Господній", евр. "Йом Адонай", дослівно, "якийсь день Яхве" [Л.3], або "той день", означає момент кульмінації, коли Творець всесвіту "втручається в людську історію для суду і порятунку" [Л.3; Л.1, 2, 4].
Час великої скорботи

Допитливий друг, бажаючи знати, що день прийдешній нам готує, не уподібнюйтеся нерозумному, який хапається за гороскопи або гадальні карти, гортає астрологічні або наукові прогнози, біжить до ворожок і ясновидців; він не знайде правдивої відповіді (Мих.3:7). Краще відкрити Біблію (Ісаї, 42:9) і дізнатися чого чекати осліплим, оглухлим, жорстоким мешканцям землі в недалекому майбутньому. Про що попереджає безтурботного шукача задоволень Всевишній через старозавітного пророка.
Так буде й у дні, коли Іісус Христос явиться

Наш Вчитель, даючи пояснення учням щодо прийдешнього Царства на землі, порівнює обставини Свого повернення з днями, коли жили Ной чи Лот (Лк.17:22-30). Тієї давньої епохи нащадки Адама, потонувши у метушні, забули Творця, полюбив зло, спотворили шлях свій. Поки потоп зненацька не застав сучасників Ноя, а загибель міст Содома, Гоморри, Адми, Севоіма – співгромадян Лота.
Страти Египетські та Друге пришестя Христа

Перед виходом євреїв із єгипетської землі Ель Шаддай зробив дивовижні знамення, разючі дива, незвичайні суди (Вихід, гл.7-12). "Ряд безпрецедентних нещасть, що спіткали Єгипет ..." [Л.11, стор. 657]. Кари, якими Всевишній піддав Міцрайим за злодіяння його (1:11, 22), мали наступні цілі. (1) Позбавити рабства й врятувати Свій народ (Вих.6:6), (2) змусити фараона відпустити синів ізраїлевих (7:2-4), (3) явити могутність Свою (7:5, 9:16, 10:2).
Апокаліпсис Іоанна Богослова

Грецьке «апокаліпсис» означає розкривати, відкривати, знімати завісу. Дієслово "апокалюпто в НЗ вживається в значенні: "розкриття потаємної доти таємниці" [Л.43, стор. 676]. Являючись невід'ємною частиною Систематичної есхатології, "Об'явлення Іоанна" завершує тему (другого) пришестя Месії, Господа Ісуса Христа.